donderdag 13 november 2008

BRIEK IS ZIEK


5 opmerkingen:

TOON zei

ik vind briek fasinerend.toen ik het verhaal hoorde,dacht ik van:(bestaad briek echt?)zeg,zouden jullie alle informatie,foto's,films,..... die jullie van briek hebben,kunnen jullie dat doormailen?
mijn mailadres is:
www.cindy.weckx@hotmail.com
goed?
GROETEN
TOON OOMS

Anoniem zei

Hallo iedereen,

Ik ben vorige week naar een
tentoonsteling geweest
over Briek.En ik vond het
heel interessant. Maar ik vraag me
af of er nog andere tentoonstelingen zijn over Briek.
Laat het me weten.

Groetjes van MATHIJS DECKX

MATHIJS zei

Hallo iedereen,

Ik ben vorige week naar een
tentoonsteling geweest
over Briek.En ik vond het
heel interessant. Maar ik vraag me
af of er nog andere tentoonstelingen zijn over Briek.
Laat het me weten. (michiel.deckx@hotmail.com)

Groetjes van MATHIJS DECKX

MATHIJS zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hei,
via een kind uit de klas jullie verhaal van Briek in handen gekregen. De leerlingen hebben in spanning en met veel aandacht het verhaal meegevolgd. Echt een heel mooi luisterverhaal!
Chapeau
Meester Wim
5de leerjaar
VEKBA Aartrijke